Total Pageviews

Wednesday 22 May 2013

Telekung Lycralicious


Assalammualaikum Dear Readers,

Let me share some information atau kelebihan Telekung Lycralicious yang dijual oleh kami.
  1. Pilihan kain lycra untuk Telekung Lycralicious adalah dari jenis kualiti yang tinggi. Gred 4A@320g. So wang yang dibelanjakan oleh anda amat lah berbaloi dengan kualiti gred kain yang anda dapat. Ada customer yang kata "Saya boleh dapatkan telekung lycra dengan harga yang lebih murah". Tapi apabila di bandingkan dengan telekung lycralicious yang dijual memang kualitinya amat jauh berbeza. Kain lycra yang murah akan menyebabkan anda panas dan tidak selesa apabila digunakan waktu sembahyang. Memang murah, tapi dah kene tipu dengan kualiti yang tak bagus.
  2. Kelebihan lagi satu tentang telekung lycralicious nie memang susah nak kedut dan bahagian muka ada jahitan getah dan di bahagian dagu pula memang kemas dan rapi. Kain lycra memang jenis kain yang melekap. So takkan ada masalah rambut terkeluar di waktu kita tengah kusyuk sembahyang menghadap Allah SWT.
  3. Kain lycra yang digunakan untuk menghasilkan Telekung Lycralicious juga tidak akan mudah berbintil dan berkedut macam kain-kain lycra yang lain.
  4. Haa lagi satu ukuran untuk Telekung Lycralicious dan kainnya juga adalah labuh. Pengguna tak payah risau tentang masalah kain singkat atau tangan akan terdedah diwaktu sembahyang.
Diharap penjelasan tentang Telekung Lycralicious ini dapat memuaskan hati para pembeli ya. Jom start order Telekung Lycralicious! Selesa dan kusyuk bersolat.
www.facebook.com/TelekungLycralicious

1 comment:

  1. Tahniah Cinta Sempurna, wah wah, dah ada blog sendiri. Anda kaya dan berjaya!

    ReplyDelete